vertrokken met flinke regen vanochtend - Reisverslag uit Sosor Galung, Indonesië van Familie Bergmans - WaarBenJij.nu vertrokken met flinke regen vanochtend - Reisverslag uit Sosor Galung, Indonesië van Familie Bergmans - WaarBenJij.nu

vertrokken met flinke regen vanochtend

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Augustus 2017 | Indonesië, Sosor Galung

Vandaag met flinke regen vertrokken rond 8.00 uur. De 2e keer dat we regen hebben gehad dus mogen echt niet klagen......
Heb zin in vandaag op naar een mooie bestemming.
Voel me gelukkig na een nacht slapen weer wat beter.
We wisselen elkaar af met een off-day...
Onderweg met een route weer met veel bochten en mooie natuur komen we uit bij de hete zwavelbronnen van Sipoholon.
Te midden n een klein dorp opeens een plek waar de aarde kookt. T water kookt en er hangt een echte zwavelgeur. De mensen in de buurt hebben allemaal een zwembad aangelegd en zo gratis en zonder moeite een hot tub.
Via een mooie route langs het Tobameer willen we proberen om om 14.30 de ferry richting Samosir te halen. We zijn op tijd maar hij is helaas vol.....
Dedi onze chauffeur brengt ons naar de local boat en die brengt ons alvast naar ons prachtige plekje voor de komende 2 dagen. Hijzelf volgt later die dag.
Morgen een relaxdagje!
Hebben afgesproken om morgen met scooters t eiland te gaan verkennen.
De boys hebben er zin in!!!!!

• 29 Augustus 2017 - 16:23

John En Lilian:

Dag buurtjes, ik lees dat jullie een fantastische vakantie hebben! Geniet er nog lekker van en kom gezond weer terug. Liefs