Lange dag in de auto - Reisverslag uit Tuktuk Sonak, Indonesië van Familie Bergmans - WaarBenJij.nu Lange dag in de auto - Reisverslag uit Tuktuk Sonak, Indonesië van Familie Bergmans - WaarBenJij.nu

Lange dag in de auto

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Augustus 2017 | Indonesië, Tuktuk Sonak

Vandaag een echte reisdag ! ongeveer 10 uur in de auto door t tropisch h regenwoud met heeeeel veeeel bochten en veel oude huisjes,krotjes waar de mensen wonen. Met bijna niets net een dak boven hun hoofd maar altijd rustig genietend zittend op hun hurken of een bankje voor hun huisje.
Kinderen spelend rondom of aan de straat. Houdt soms mn hart vast als we voorbij rijden.
We passeren vandaag de evenaar in t dorpje Bonjol waar we natuurlijk ff een fotostop houden maar niet te lang want nog een lange weg te gaan.
Vandaag ben ikzelf hele dag niet zo lekker en dat valt niet mee met al dat geschokkel in de auto.
Na een hele lange dag komen we aan in Padang Sidempuan waar we na t eten vroeg gaan slapen want morgen vertrekken we alweer verder naar Samosir een eiland in t Tobameer.